Shopping Cart

Your cart is empty
Continue Shopping

Schedule icon
Kalenteri

08/08/2022 - 14/08/2022

8
Monday

12:00 - 13:30

Nogi 201

Jyri Manninen 9/100 Book
16:30 - 18:00

Kilpailijat

Jyri Manninen 2/100 Book
19:30 - 20:15

BJJ&Nogi 101

Jyri Manninen 18/100 Book
20:15 - 21:00

Sparri

Jyri Manninen 17/100 Book

9
Tuesday

12:00 - 13:30

BJJ Classic

Joonas Ylänne 4/100 Book
19:00 - 20:30

BJJ Classic

Santtu Rumbin 9/100 Book
19:00 - 20:30

NOGI 201

Joni Stenholm 8/100 Book

10
Wednesday

12:00 - 13:30

BJJ Classic

Anssi Juopperi Book
19:00 - 20:30

BJJ Naisten

Miia Isola 9/100 Book
19:00 - 20:30

Open Mat

3/100 Book

11
Thursday

12:00 - 13:30

Nogi Classic

Kalle Laukkanen 8/100 Book
19:00 - 20:30

BJJ Classic

Jonas Smeds 5/100 Book

12
Friday

12:00 - 13:30

BJJ 201

Jyri Manninen 1/100 Book
17:30 - 18:30

BJJ&Nogi 101

Jyri Manninen 8/100 Book
18:30 - 19:30

Sparri

Jyri Manninen 4/100 Book

13
Saturday

No sessions

14
Sunday

12:00 - 13:30

BJJ Classic

Joni Stenholm 3/100 Book
No sessions found

Continue to payment
  • Payment Card
  • Manual Payment
3-digit security code usually found on the back of your card. American Express cards have a 4-digit code located on the front.

Booking Confirmed

We look forward to seeing you soon!

Please let us know ahead of time if you are not able to make your scheduled time.

Added to waitlist

You are now on the waitlist. If a spot opens up we will notify you via Email.

Close

BJJ GI & NOGI 101

Perusteisiin nojaavat treenit, jotka seuraavat Buli Jiu-jitsun omaa pedagogisesti edistyksellistä harjoitusohjelmaa. Treeneissä tekniikkaa hiotaan ensin ajamalla se sisään ja sitten harjoittelemalla sitä realistista vastusta vasten. Opintosuunnitelma on rakennettu antamaan harrastajalle avaimet itsenäiseen ongelmanratkaisuun ja tarjoamalla laaja-alaista näkyvyyttä BJJ:ssä ilmeneviin tilanteisiin.

Perjantaisin treenit jatkavat kertauksen jälkeen siitä, mihin maanantaina jäätiin.

Näihin treeneihin voit osallistua puvulla tai ilman. Opintosuunnitelma on rakennettu siten, että missään vaiheessa puku ei ole välttämättömyys.

BJJ GI tai NOGI 201

Harjoituksissa syvennytään viikon 101-treenien sisältöön. Lähestymme aihetta realististen harjoitteiden kautta. 

BJJ GI & NOGI Sparri

Vapaata sparria eli soveltavaa painimista. Sparriharjoittelu voidaan monista kamppailulajeista poiketen BJJ:ssä toteuttaa täydellä vauhdilla ensimmäisistä harjoituksista alkaen. Sparreissa on valmentaja paikalla ohjaamassa alkulämmöt ja rytmittämässä painit.

BJJ GI Classic

Harjoitusten nimi viittaa perinteiseen lämmöt-tekniikka-sparrit-treenirakenteeseen. Treenataan, kuin olisi vuosi 2000!

BJJ Kilparyhmä

Kilpailijoille tai kilpailemiseen tähtääville sekä kovasta treenistä kiinnostuneille tarkoitettu vuoro. Treeneissä liukuva 30 min aloitus ja omatoimiset lämmittelyt. Ensimmäiset 30 min valmentaja on paikalla ja kykeneväinen antamaan neuvoja osallistujien oman pelin kehittämiseen. Treeneihin voi siis tulla 16.30 - 17.00 välillä sen mukaan miten paljon kokee tarvitsevansa lämmittelyyn ja drillailuun aikaa.

 17.00 - 18.00 ohjattua kilpailuun tähtäävää harjoittelua. Intensiteetti on lähtökohtaisesti korkea ja treenien sisältö jaksotetaan kauden pääkilpailujen eli SM-kilpailuiden ja Finnish Openeiden aikataulujen mukaisesti.

Kilparyhmän vaatimustaso on vähintään valkoinen vyö ja 4 natsaa tai erikseen kutsumalla. Mikäli sinulla on valkoinen vyö, muttei vielä 4 natsaa vyössäsi ja olet kiinnostunut kilpailemisesta, niin voit olla yhteydessä suoraan yhteydessä Jyriin tai vaihtoehtoisesti info@bulijj.fi

BJJ Performance

Tätä treeniä suositellaan erityisesti kilpailijoille, mutta kuka tahansa Bulin jäsen saa osallistua. Treeneissä keskitytään fyysisen suorituskyvyn kehittämiseen. Harjoitukset sisältävät mm. sparri-, voima- ja kestävyysharjoittelua. Pääsääntöisesti näissä treeneissä hiki lentää ja kunto kehittyy. Treeneihin voi tulla rohkeasti lähtötasosta riippumatta. Treenit etenevät nousujohteisesti ja niiden ohjelmointi menee samassa tahdissa kilparyhmän ohjelmoinnin kanssa. 

Tatamilla tapahtuvan 16.30 - 17.30 osion jälkeen tehdään meneillään olevasta kaudesta riippuen kestävyyttä, voimaa tai räjähtävyyttä kehittäviä harjoitteita tatamin viereisellä yleisharjoittelualueella. (Tämä osio vapaaehtoinen ja kesto max 30 min kaudesta riippuen)

 BJJ Naiset

Naisille tarkoitettu vuoro. Treenit ovat samaan aikaan keskiviikon Open matin kanssa eli osa tatamista varataan Open matiin ja osa vain naisten käyttöön. Tälle vuorolle voi osallistua kuka tahansa nainen, joka on Bulin jäsen tai kannattajajäsen. 

BJJ Bulifantit (junnut, 7-13-vuotiaat)

Olli Ahlroosin luotsaama ryhmä noin 7-13-vuotiaille. Leikinomaista ja taatusti turvallista harjoittelua.

BJJ lapsi & aikuinen - Minifantit (3-10-vuotiaat)

Brasilialainen ju-jutsu sopii myös pienille. Tässä hauskassa ja turvallisessa ryhmässä 3-10-vuotias harjoittelee yhdessä itselleen tutun ja turvallisen aikuisen kanssa. Myös vanhempi saa harjoituksissa hyvin liikuntaa. Tunnit sisältävät pelien ja leikkien lisäksi kehonhallinta- ja liikkuvuusharjoituksia sekä BJJ:n perustekniikoita ja -periaatteita.

Tärkeintä on hauskanpito, liikunta, käytöstapojen opettelu, toisten kunnioittaminen ja oman kehon hallitseminen. Harjoitusten edetessä opetellaan jatkuvasti haastavampia asioita. BJJ kehittää lapsen motoriikkaa, koordinaatiota sekä rohkeutta kokeilla ja harjoitella uusia asioita. Nämä antavat hyvät edellytykset pärjätä muissakin urheilulajeissa ja elämässä.

BJJ-pukua, eli gi:tä suositellaan, mutta varusteiksi riittävät erinomaisesti pehmeät liikuntaan soveltuvat vaatteet, joissa ei ole vetoketjuja tai huppua. Pyyhe ja juomapullo mukaan!

Lapsien ja aikuisten yhteisiä tunteja ohjaa Olli Ahlroos yhdessä Matias Ahlroosin kanssa.

BJJ On Ramp perusteet (kurssi)

BJJ perusteet toteutamme täysin uudenlaisena intensiivisenä viikonloppupakettina. Yhteen viikonloppuun (la & su) sisältyy teoriaa ja käytäntöä. Viikonlopun jälkeen sinulla on ymmärrys lajin perusteista ja olet valmis varsinaisiin lajiharjoituksiin. Lue seuraavasta kurssista lisää täältä.